Mobile menu

Frage Word: Nummerierung
מפרסם התגובה: ibz
ibz  Identity Verified
Local time: 05:38
חבר (2007)
מאנגלית לגרמנית
+ ...
Apr 21

Hallo zusammen
Word treibt mich mal wieder zum Wahnsinn!
Ich korrigiere einen Text mit mehreren Kapiteln und Unterkapiteln, die nicht richtig nummeriert sind.
Ich habe nun versucht, den Titeln das richtige Format zuzuweisen (Überschrift 1, 2, 3 usw.) und über die Option «Liste mit mehreren Ebenen» eine korrekte Nummerierung hinzubekommen, aber Word will einfach nicht so, wie ich will.
Unterkapitel 2.1 wird stur mit 1.2 nummeriert. Das müsste doch automatisch laufen ...!
Hat mir jemand einen Tipp?
Herzlichen Dank!!

Direct link Reply with quote

ibz  Identity Verified
Local time: 05:38
חבר (2007)
מאנגלית לגרמנית
+ ...
TOPIC STARTER
Hat sich erledigt ... Apr 22

Falls jemand noch nach der Antwort auf das Rätsel sucht: Hat sich erledigt!

Direct link Reply with quote

לא הוקצה מנהל במיוחד לפורום זה.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Frage Word: Nummerierung

Advanced search

memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »
WordFinder
The words you want Anywhere, Anytime

WordFinder is the market's fastest and easiest way of finding the right word, term, translation or synonym in one or more dictionaries. In our assortment you can choose among more than 120 dictionaries in 15 languages from leading publishers.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • חיפוש מונח
  • עבודות