Suomalaiset tekniikan alojen käännöstoimistot
מפרסם התגובה: AnttiP
AnttiP
AnttiP
סין
Local time: 14:46
מפינית לאנגלית
+ ...
Oct 23, 2013

Hei, keneltä löytyisi kokemusta suomalaisista tekniikan aloihin erikoistuneista käännöstoimistoista?

Olen aloitteleva freelance-kääntäjä, jolla on kohtalaisesti kokemusta sähkötekniikan alalta. Olisi kiva jos teiltä kokeneemmilta konkareilta saisi suosituksia mistä firmoista kannattaa aluksi lähteä kyselemään hommia. Löytyykö myös Suomen ulkopuolelta varteenotettavia vaihtoehtoja kotimaan kielelle kääntämistä ajatellen?

Heinrich Pesch
Heinrich Pesch  Identity Verified
פינלנד
Local time: 08:46
חבר (2003)
מפינית לגרמנית
+ ...
Ulkomailta löytyy Oct 23, 2013

Itse saan lähes kaikki työt Saksasta, Itävallasta ja Sveitsistä. Myös Virosta, Latviasta ja Tsekistä tulee usein kyselyitä, mutta olen heille liian kallis. Suomennoksia teetetään myös Intiassa ja Kiinassa, mm. Jos olet prozin jäsen tulet saamaan kontakteja ajan myötä, varo huonoja maksajia.

AnttiP
AnttiP
סין
Local time: 14:46
מפינית לאנגלית
+ ...
TOPIC STARTER
kiitos vinkistä Oct 29, 2013

Heinrich Pesch wrote:

Itse saan lähes kaikki työt Saksasta, Itävallasta ja Sveitsistä. Myös Virosta, Latviasta ja Tsekistä tulee usein kyselyitä, mutta olen heille liian kallis. Suomennoksia teetetään myös Intiassa ja Kiinassa, mm. Jos olet prozin jäsen tulet saamaan kontakteja ajan myötä, varo huonoja maksajia.

Kiitoksia tästä. Näyttää tosiaan siltä että hakua on paras laajentaa Suomen ulkopuolelle. Itse oleskelen parasta aikaa Kiinassa, ja satunnaisia lokalisointikeikkoja onkin jo tullut vastaan. Tarkoituksena olisi pidemmällä tähtäimellä työskennellä myös Kiina-Suomi -kieliparin kanssa.

finnword1
finnword1
ארצות הברית
Local time: 01:46
מאנגלית לפינית
+ ...
ei ole tullut vastaan Oct 30, 2013

Jos näin erikoistuneita käännöstoimistoja on joskus ollut, ovat ilmeisesti kuolleet nälkään.

לא הוקצה מנהל במיוחד לפורום זה.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Suomalaiset tekniikan alojen käännöstoimistot

CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »