Cursos traducción
Thread poster: AnnaKristinaF
AnnaKristinaF
AnnaKristinaF
Spain
Local time: 11:52
Spanish to Swedish
+ ...
Feb 3, 2014

Hola, necesitaría un poco de ayuda.. Me gustaría trabajar como traductora y quisiera saber si me podéis recomendar algún curso de introducción/traducción profesional. He encontrado International House y Cálamo y Cran. Alguien ha hecho un curso con alguno de ellos?
Gracias y un saludo, Anna


 
Maria Bellido Lois
Maria Bellido Lois  Identity Verified
Spain
Local time: 11:52
Member (2006)
German to Spanish
+ ...
Cálamo y cran Feb 4, 2014

Hola Anna:
No te puedo recomendar ninguno de los cursos que mencionas porque no los conozco pero si que he hecho dos cursos en Cálamo y Cran, uno de corrección ortotipográfica y otro de corrección de estilo, los dos presenciales y me han gustado mucho. Por lo general la gente está contenta con los cursos. También yo he considerado la posibilidad de hacer un curso de traducción en Cálamo.

Te deseo suerte.

Un saludo
María


 
AnnaKristinaF
AnnaKristinaF
Spain
Local time: 11:52
Spanish to Swedish
+ ...
TOPIC STARTER
Cursos traducción Feb 4, 2014

Muchas gracias María!

Un saludo, Anna


 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Monika Jakacka Márquez[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Cursos traducción







Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »